Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΗΘΙΚΗΣ ΤΩΝ ΛΑΙΟΝΣ

v Να αποδείξω την πίστη μου στην αξία της επαγγελματικής μου απασχόλησης με εντατική και φιλόπονη επίδοση και προσήλωση, ώστε να αποκτήσω τη φήμη ότι είμαι άξιος εκτίμησης για προσφορές ποιότητας ανωτέρου επιπέδου.

v Να επιδιώκω την επιτυχία και να επιζητώ δίκαιη και λογική ανταμοιβή και όφελος, όπως τα δικαιούνται όλοι. Παράλληλα όμως να μη δέχομαι κανένα κέρδος ή επιτυχία με τίμημα την απώλεια του αυτοσεβασμού μου εξ αιτίας εκτέλεσης αξιόμεμπτων πράξεων και ενεργειών εκ μέρους μου.

v Να θυμάμαι και να μη λησμονώ ότι για να δημιουργήσω και να αναπτύξω την εργασία μου δεν είναι απαραίτητο να καταστρέψω την εργασία κάποιου άλλου. Να είμαι ειλικρινής και τίμιος με όσους συναλλάσσομαι και με τον ίδιο τον εαυτό μου.

v Οποτεδήποτε δημιουργείται αμφιβολία σχετικά με το δίκαιο, τα δικαιώματα και την ηθικότητα της θέσης μου ή των πράξεων μου προς τον συνάνθρωπο, να διαλύω μια τέτοια αμφιβολία εναντίον του εαυτού μου έστω και αντίθετα με το συμφέρον μου.

v Να έχω φιλίες μέχρι τέλος της ζωής μου, αλλά όχι ως μέσο για την ωφέλεια μου. Να πιστεύω ότι η πραγματική φιλία υπάρχει, όχι εξαιτίας των εξυπηρετήσεων που προσφέρει ο ένας στον άλλον. Η αληθινή φιλία δεν επιδιώκει τίποτα, αλλά αποδέχεται εξυπηρετήσεις που προσφέρονται με καλή καρδιά και αφιλοκερδώς.

v Πάντοτε να γνωρίζω, να θυμάμαι και να αναλαμβάνω τις υποχρεώσεις μου ως πολίτης, προς το Έθνος μου, την πατρίδα μου, το Κράτος και την Κοινότητά μου, και να προσφέρω χωρίς παρέκκλιση την πίστη και την νομιμοφροσύνη μου με λόγια και με έργα. Να σέβομαι τους συνανθρώπους μου και όλες τις συμφωνίες μαζί τους. Να τους παραχωρώ, επίσης, ευχάριστα και αφιλοκερδώς το χρόνο, την εργασία και τα μέσα που έχω στη διάθεση μου.

v Να βοηθώ τους συνανθρώπους μου προσφέροντας τη συμπάθειά μου σ' εκείνους που δοκιμάζονται, τη βοήθειά μου στους αδυνάτους και το υστέρημά μου στους φτωχούς.

v Να είμαι επιφυλακτικός και προσεκτικός στις κρίσεις μου και γενναιόδωρος στους επαίνους μου.

v Να δημιουργώ και όχι να καταστρέφω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΘΕ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΚΟΣΜΙΟΥ ΥΦΟΥΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.